Medlemskap

Idag har vi två olika medlemskap, ett grundmedlemskap för dig som bara vill vara medlem i Försvarsutbildarna, och ett medlemskap för dig som är aktiv i vår pistolskyttesektion. Nedan kan du läsa mer om våra medlemsavgifter och de förmåner du får som medlem.

Grundmedlemskap Aktiv pistolskytt
Medlemsavgift 200 kr 800 kr (inklusive grundmedlemsskap)
Detta ingår
  • Som ungdom i den militära verksamheten får du låna all utrustning som du behöver.(uniform, kängor, ryggsäck, tröjor, regnställ etc.)
  • Möjlighet att delta på Försvarsutbildarnas olika regionala och centrala kurser och aktiviteter.
  • Medlemskap i Svenska pistolskytteförbundet
  • Fritt skytte på föreningens skjuttider (ej ammunition)
  • Möjlighet att delta i Svenska Pistolskytteförbundets olika tävlingar (kräver pistolskyttekort)
Medlemstidningar
(ingår i medlemskapet)
fu tidning multimedlem

GDPR

Försvarsutbildarna Trelleborg värnar om den personliga integriteten och vi eftersträvar en hög nivå av dataskydd.

Försvarsutbildarna Trelleborg hanterar personuppgifter genom medlemskap och utbildningar av olika slag. Det krävs ett personnummer för att vara medlem och för att kunna genomföra utbildningar. Vi gör bland annat nyhetsutskick via epost och post till våra medlemmar.

Uppgifterna sparas så länge du är medlem.

Om du tillhör pistolskyttesektionen skickas dina personuppgifter även till Svenska Pistolskytteförbundet.

Vi kommer aldrig sälja dina personuppgifter men kan komma att dela information med Försvarsutbildarna & Svenska Pistolskytteförbundet. Det är viktigt att du känner dig trygg i vår behandling av dina personuppgifter.

Har ni frågar mejla till:

Ansök om medlemskap

När du skickar in din intresseanmälan skapas ett ärende i våra system. Du får sedan en bekräftelse via mail inom några dagar.